نحوه دانلود از سایت

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود


  • پسورد تمامی فایل های موجود در این سایت، rasabourse.com میباشد(بدون w). تمامی حروف کوچک میباشند و سعی کنید که کلمه رمز را تایپ کنید و از کپی کردن آن بپرهیزید.
  • پیشنهاد میشود جهت دانلود فایل ها حتما از یک نرم افزار مدیریت دانلود (IDM) استفاده کنید. در اینصورت این امکان فراهم میشود که در صورت قطع شدن اینترنت بتوانید ادامه فایل را دانلود کنید و نیازی به دانلود مجدد نمیباشد.
  • فایل های مورد نظر خود را به صورت تک تک دانلود کنید تا هر فایل با حدکاثر سرعت دانلود شود و خطایی دریافت نکنید.
  • فایل های موجود در این وبسایت به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر با فرمت zip فشرده شده اند. بنابراین برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده باید از نرم افزار Winrar استفاده کنید.
  • فایل های Patch ،Crack و Keygen به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند. در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  • اگر فایل بزرگی را تا نصفه دانلود کرده اید اما ادامه آن دانلود نمیشود، این اشکال به دلیل سیستم Cache سرویس دهنده اینترنت شما میباشد. برای اینکه بتوانید ادامه فایل را دانلود کنید، لینک دانلود فایل را باز کرده و یک علامت سوال (؟) در انتهای لینک قرار دهید. مشکل برطرف خواهد شد.
  • تمامی زیرنویس های فارسی چسبنده میباشند و برای استفاده از آنها کافیست فایل ویدئو را دانلود و با استفاده از ویدئو پلیر آن را باز کنید و زیر نویس به صورت خودکار در زیر ویدئو نمایان میشود. در مقابل، زیر نویس بعضی از کورس ها به صورت جداگانه میباشد. در اینصورت باید فایل فشرده شده زیر نویس را به صورت جداگانه دانلود کنید و محتوای آن را کپی کرده و در محل ویدئوهای دانلود شده مربوط به زیر نویس ها پیست کنید. توجه کنید که در این حالت برای اجرا شدن زیرنویس در زیر ویدئو، باید اسم فایل زیر نویس با اسم فایل ویدئو یکسان باشد.
Rating: 4.0/5. From 4 votes.
Please wait...

هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار