این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل اتریوم؛ دوشنبه 24 آبان


توضیحات مقاله

در حال حاضر اتریوم در قیمت 4630 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل اتریوم در 24 آبان، بعد از آخرین شکست صعودی در سپتامبر، نهایتا این ارز دیجیتال توانست به مقاومت 4027 برسد و بعد از رسیدن به این مقاومت، فروشندگان وارد شدند و یک برگشت نزولی مینور یا پولبک عمیق شکل گرفت و این ارز دیجیتال تا قیمت 2655 افت کرد.

بعد از رسیدن به این حمایت، مجدد خریداران وارد شدند و یک شکست صعودی شکل گرفت. در حال حاضر بازار در جهت خرید قرار گرفته است یعنی خریداران توانستند بر فروشندگان غلبه کنند. بنابراین انتظار میرود حرکت صعودی اتریوم بزودی آغاز شود.

حرکت آتی اتریوم را میتوانیم در شکل زیر رسم کنیم:

Picture2 1 1 scaled - تحلیل اتریوم؛ دوشنبه 24 آبان

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر طبق تحلیل اتریوم در 24 آبان، انتظار میرود حرکت صعودی این ارز دیجیتال ادامه یابد و در ابتدا به مقاومت 5385 و سپس 5756 برسیم. این مقاومت ها در نیمه کانال (خط چین) قرار دارند.

بعد از رسیدن  به این مقاومت ها، پولبک شکل خواهد گرفت اما نهایتا این پولبک یا پرچم صعودی به سمت بالا شکسته میشود و اتریوم به ترتیب به مقاومت های 6392، 7287 و 8184 خواهد رسید. بنابراین شکسته شدن سقف کلیدی 4031، منجر به شروع یک حرکت صعودی شد و اولین تارگت این حرکت صعودی را بر اساس MM قرار میدهیم  که در قیمت 5385 قرار میگیرد.

در هر صورت طبق تحلیل اتریوم در 24 آبان، مقاومت های زیادی تا 8184 بر سر راه این ارز دیجیتال قرار دارد اما انتظار میرود در هر کدام از این مقاومتها نهایتا پولبک و پرچم صعودی شکل بگیرد و تک تک آنها شکسته شوند و نهایتا بازار به مقاومت 8184 برسد.

 

نتیجه گیری:

طبق تلحیل اتریوم در 24 آبان، میتوان گفت که این ارز دیجیتال بعد از شکل گیری یک پولبک عمیق، نهایتا توانست مقاومت 4031 را بشکند. بعد از شکسته شدن این مقاومت، حرکت صعودی ادامه میابد و  انتظار میرود اتریوم به مقاومت های 6300، 7200 و 8100 دلار برسد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار