این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل اتریوم؛ دوشنبه 25 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر اتریوم در قیمت 2861 در حال معامله است. طبق تحلیل اتریوم در 25 بهمن، در حال حاضر بازار بعد از رسیدن به مقاومت کلیدی  3283 دلار، متوقف شد و نهایتا خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت ماژور شکل گرفت و بازار به سمت سطوح حمایتی پایینتر حرکت کرد.

اولین حمایت در قیمت 2840 قرار داشت که بعد از رسیدن به آن، خریداران خریدند و فروشندگان سود گرفتند و در نتیجه بازار رِنج شد. حمایت 28440 بر اساس MM از کف  3025 تا سقف 3210 بدست آمده است. بنابراین در حال حاضر اتریوم در یک سطح حمایتی قرار دارد اما انتظار میرود این سطح حمایتی نیز شکسته شود و به سمت سطوح پایینتر قیمتی استفاده کنیم.

برای پیدا کردن تارگت بعدی نیز میتوانیم از MM استفاده کنیم. بنابراین حرکت آتی اتریوم در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 5 scaled - تحلیل اتریوم؛ دوشنبه 25 بهمن

طبق تحلیل اتریوم در 25 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی کوتاه مدت قرار گرفته است و به اولین سطح حمایتی در قیمت 28440 رسیده است و در آنجا رِنج شکل گرفته است. اما انتظار میرود این حرکت نزولی ادامه یابد و این سطح حمایتی شکسته شود.

حمایت بعدی در قیمت 2645 قرار دارد که این حمایت بر اساس MM از کف 2950 تا سقف 3258 بدست آمده است. بنابراین در حال حاضر بازار در یک سطح حمایتی قرار دارد ولی انتظار میرود این حمایت شکسته شود و به سمت حمایت بعدی در قیمت 2645 حرکت کنیم.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل اتریوم در 25 بهمن، در حال حاضر بازار در سطح حمایتی 28440 قرار دارد و رِنج شکل گرفته است. انتظار میرود این رِنج به سمت پایین شکسته شود و به سمت حمایت بعدی در قیمت 2645 حرکت کنیم.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار