این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل ارز دیجیتال استلار؛ چهارشنبه 14 مهر


توضیحات مقاله

در حال حاضر ارز دیجیتال استلار در قیمت 31 سنت در حال معامله است. بعد از شکست صعودی تا قیمت 79 سنت و شکل گیری سقف تاریخی، نهایتا فروشندگان وارد شدند و یک شکست نزولی قوی تا 27 سنت شکل گرفت. سپس دومین گام نزولی شکل گرفت و بازار پایینتر رفت و به 20 سنت رسید.

بعد از شکل گیری این کف، یک شکست صعودی ایجاد شد سپس سقف دوقلو شکل گرفت و برگشت نزولی ایجاد شد. در حال حاضر انتظار میرود این برگشت نزولی مینور یا پرچم صعودی باشد و نهایتا خریداران وارد شوند و بازار به سمت بالا حرکت کند.

در حال حاضر استلار در یک کانال صعودی قرار دارد. این کانال صعودی در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 9 scaled - تحلیل ارز دیجیتال استلار؛ چهارشنبه 14 مهر

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود بعد از آخرین شکست صعودی، میتوانیم یک خط بر روی کف 11 و 19 سنت قرار دهیم و بعد یک خط به موازات آن بر روی سقف 79 سنت بگذاریم. با اینکار کانال صعودی در شکل بالا بدست می آید.

در حال حاضر در کف این کانال صعودی هستیم و انتظار میرود در ابتدا یک شکست صعودی تا 48 سنت شکل بگیرد که در ناحیه نیمه کانال میباشد. بعد از شکل گیری پولبک و پرچم صعودی، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک شکست صعودی دیگر تا 72 و 93 سنت شکل خواهد گرفت.

بنابراین انتظار میرود در این ناحیه حمایتی، خریداران وارد شوند و نهایتا یک حرکت صعودی تا 93 سنت شکل بگیرد که سقف این کانال صعودی میباشد.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر ارز دیجیتال استلار در کف کانال صعودی و در قیمت 31 سنت میباشد. انتظار میرود از همین ناحیه حمایتی، خریداران وارد شوند و برگشت نزولی در ماه گذشته تبدیل شود به پرچم صعودی. بدین ترتیب انتظار میرود یک حرکت صعودی شکل بگیرد و در ابتدا به مقاومت 48 سنت برسیم.

سپس بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا سقف این کانال صعودی و ناحیه 93 سنت شکل خواهد گرفت.

 

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار