این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل ارز دیجیتال اکسیا (AXS)؛ سه شنبه 11 آبان


توضیحات مقاله

در حال حاضر ارز دیجیتال اکسیا(AXS) در قیمت 139 دلار در حال معامله است. بعد از رِنج شدن در ناحیه 122 دلار، نهایتا خریداران وارد شدند و یک شکست صعودی تا قیمت 164 دلار شکل گرفت.  بعد از رسیدن به این مقاومت، سقف دوقلو شکل گرفت و یک برگشت نزولی تا 130 دلار شکل گرفت.

انتظار میرود این برگشت نزولی مینور باشد یعنی تبدیل شود به رِنج یا پولبک و نهایتا بازار بالا برود. بنابراین انتظار میرود یک شکست صعودی در این سطوح قیمتی شکل بگیرد و ارز دیجیتال اکسیا(AXS) بتواند به سطوح بالاتر قیمتی برسد.

حرکت آتی این ارز دیجیتال در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 3 scaled - تحلیل ارز دیجیتال اکسیا (AXS)؛ سه شنبه 11 آبان

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در ابتدا انتظار میرود یک شکست صعودی تا نزدیکی سقف قبلی تا ناحیه 175 دلار شکل بگیرد. بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی تا 202 الی 219 دلار شکل بگیرد.

سپس در ناحیه 219 دلار، پولبک خواهیم داشت و بعد مجدد خریداران وارد خواهند شد و ارز دیجیتال اکسیا میتواند به 264 دلار برسد. بنابراین انتظار میرود در آینده نزدیک این ارز دیجیتال یک حرکت صعودی را تجربه کند و به مقاومت 264 دلار برسد یعنی دارندگان این ارز میتوانند یک سود 90 درصدی از آن کسب کنند.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر ارز دیجیتال اکسیا در رِنج قرار دارد که این رِنج بعد از یک شکست صعودی ایجاد شد. انتظار میرود تقریبا از همین ناحیه خریداران وارد شوند و در ابتدا یک شکست صعودی تا نزدیکی سقف قبلی در ناحیه 175 دلار شکل بگیرد.

بعد از رسیدن به این مقاومت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و بازار به قیمت 202 و 219 دلار برسد. بعد از رسیدن به این مقاومت ها و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و بازار میتواند به 264 دلار برسد.

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار