این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل ارز دیجیتال ترون؛ چهارشنبه 14 مهر


توضیحات مقاله

در حال حاضر ارز دیجیتال ترون در قیمت 9 سنت قرار دارد. بعد از شکست صعودی قوی تا 17 در آوریل 2021، نهایتا فروشندگان وارد شدند و ترون یک شکست نزولی قوی تا 4 سنت را تجربه کرد. سپس بازار وارد رِنج شد و کف دوقلو و همچنین سروشانه و یا MTR با کف بالاتر شکل گرفت.

بعد از این الگو، شکست صعودی قوی تا قیمت 12 سنت ایجاد شد. در حال حاضر ترون در یک کانال صعودی قرار دارد. این کانال صعودی در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 8 scaled - تحلیل ارز دیجیتال ترون؛ چهارشنبه 14 مهر

همانطور که در شکل بالا مشخص است ترون در یک کانال صعودی قرار دارد. در آخرین شکست صعودی، بازار توانست به نیمه این کانال صعودی در ناحیه 12 سنت برسد. سپس یک پولبک شکل گرفت و در حال حاضر کف دوقلو داریم.

بنابراین انتظار میرود ترون از همین ناحیه حمایتی به سمت بالا حرکت کند و بتواند به سقف کانال در قیمت 20 سنت برسد. بنابراین در حال حاضر بعد از آخرین شکست صعودی تا قیمت 12 سنت، فروشندگان وارد شدند و یک برگشت نزولی تا 8 سنت شکل گرفت. اما انتظار میرود این یک برگشت مینور باشد که پرچم صعودی است.

یعنی انتظار میرود نهایتا خریداران در این ناحیه حمایتی وارد شوند و این شکست نزولی تبدیل شود به پرچم صعودی و نهایتا ترون بتواند به سقف این کانال صعودی در ناحیه 20 سنت برود.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر ترون در یک کانال صعوی و در قیمت 9 سنت در حال معامله است. در آخرین شکست صعودی توانستیم به نیمه این کانال صعودی برسیم و بعد یک برگشت نزولی شکل گرفت اما انتظار میرود این برگشت نزولی، صرفا یک پولبک یا پرچم صعودی باشد.

بنابراین نهایتا خریداران در این ناحیه حمایتی وارد میشوند و ترون میتواند به سمت سقف کانال صعودی در قیمت 20 سنت حرکت کند و دارندگان این ارز دیجیتال بتوانند یک سود 100 درصدی از این ارز کسب کنند.

 

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار