این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل ارز دیجیتال وزیر اکس؛ سه شنبه 13 مهر


توضیحات مقاله

در حال حاضر ارز دیجیتال وزیر اکس در قیمت 1.08 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل وزیر اکس در 13 مهر، بعد از شکست صعودی تا سقف تاریخی 6.66 دلار، نهایتا فروشندگان وارد شدند و یک شکست نزولی عمیق تا 67 سنت شکل گرفت. این شکست نزولی عمیق توانست بخش زیادی از شکست صعودی قوی را اصلاح کند.

اما نهایتا بازار رِنج شد و در حال حاضر کف دوقلو شکل گرفته است. بعد از شکل گیری کف دوقلو در جولای، یک شکست صعودی شکل گرفته اما سپس پولبک شکل گرفت. در حال حاضر انتظار میرود این پولبک یا پرچم صعودی به سمت بالا شکسته شود.

بنابراین طبق تحلیل وزیر اکس در 13 مهر انتظار میرود بازار پایینتر از این ناحیه حمایتی قرار نگیرد و نهایتا خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی داشته باشیم. مسیر احتمالی برای حرکت وزیر اکس در شکل زیر رسم شده است:

Picture scaled - تحلیل ارز دیجیتال وزیر اکس؛ سه شنبه 13 مهر

همانطور که در شکل بالا مشخص است وزیر اکس در یک کانال صعودی قرار دارد. در حال حاضر انتظار میرود از همین ناحیه حمایتیِ 1 دلار، یک شکست صعودی شکل بگیرد و در ابتدا به قیمت 2.4 دلار برسیم.

سپس انتظار میرود یک پولبک شکل بگیرد و پرچم صعودی به سمت بالا شکسته شود و به قیمت 4.16 دلار برسیم. این مقاومت در نیمه کانال صعودی قرار دارد. سپس انتظار میرود بعد از شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی دیگر تا قیمت 5.80 و 7.2 شکل بگیرد.

مقاومت 7 دلار در ناحیه سقف کانال صعودی قرار دارد. بنابراین در حال حاضر وزیر اکس در ناحیه حمایتی و تقاضا قرار دارد. انتظار میرود بزودی یک شکست صعودی تا قیمت 2.4 دلار شکل بگیرد و نهایتا وزیر اکس میتواند به سقف این کانال صعودی در قیمت 7 دلار برسد.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر وزیر اکس در کف کانال صعودی و در قیمت 1.13 دلار در حال معامله است. این یک ناحیه خرید و تقاضا میباشد و طبق تحلیل وزیر اکس در 13 مهر، انتظار میرود که یک شکست صعودی از همین ناحیه شکل بگیرد و در ابتدا به مقاومت کلیدی 2.4 برسیم.

سپس در این ناحیه پولبک یا پرچم صعودی شکل خواهد گرفت اما نهایتا این پرچم به سمت بالا شکسته میشود و وزیر اکس میتواند به مقاومتهای بالاتر در سطح 4 و 7 دلار برسد که به ترتیب در نیمه و سقف کانال صعودی قرار دارند.

بنابراین انتظار میرود دارندگان ارز دیجیتال وزیر اکس بتوانند سود 700 درصدی از این ارز کسب کنند.

 

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار