این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل ارز دیجیتال وینک؛ یکشنبه 9 آبان


توضیحات مقاله

در حال حاضر ارز دیجتال وینک در قیمت 0.00083 در حال معامله است. طبق تحلیل ارز دیجیتال وینک در 9 آبان، بعد از شکست نزولی تا مدت ها در رِنج باقی ماند تا اینکه نهایتا در آگوست یک شکست صعودی شکل داد.

بعد از این شکست صعودی، فروشندگان مجدد وارد شدند و برگشت نزولی شکل گرفت اما این برگشت نزولی تبدیل نشد به روند نزولی بلکه صرفا یک گام نزولی در رِنج بود. بنابراین بعد از این حرت نزولی، بازار مجدد وارد رِنج شد تا اینکه نهایتا در 31 اکتبر، یک شکست صعودی شکل گرفت.

در حال حاضر این رِنج به سمت بالا شکسته شده است و در صورتی که این حرکت صعودی ادامه یابد، میتوانیم انتظار داشته باشیم که یک شکست صعودی موفق شکل بگیرد و ارز دیجتیال وینک بتواند به سطوح بالاتر قیمتی برسد.

حرکت آتی این ارز دیجیتال در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 16 scaled - تحلیل ارز دیجیتال وینک؛ یکشنبه 9 آبان

همانطور که در شکل بالا مشخص است، انتظار میرود در ابتدا به قیمت 0.0012 برسیم و بعد به مقاومت کلیدی 0.0014 میرسیم. طبق تحلیل ارز دیجیتال وینک در 9 آبان، بعد از رسیدن به این مقاومت ها و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی دیگر تا قیمت 0.0020 خواهیم داشت.

بنابراین در حال حاضر وین یک سطح مقاومت کلیدی را شکسته است و  انتظار میرود حرکت صعودی آن در روزهای آتی و بعد از تثبیت شدن در بالای سقف این رِنج شروع شود.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر این ارز دیجیتال یک سطح مقاومتی کلیدی را شکسته است. این مقاومت کلیدی در ناحیه سقف رِنج قرار داشت.  طبق تحلیل ارز دیجیتال وینک در 9 آبان، انتظار میرود در روزهای آتی این ارز دیجیتال یک حرکت صعودی تا 0.0012 و 0.0014 داشته باشد.

بعد از رسیدن به این ناحیه مقاومتی و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و این ارز دیجیتال میتواند به مقاومت 0.0020 برسد.

بنابراین در حال حاضر انتظار میرود ارز دیجیتال وینک وارد یک حرکت صعودی قوی شود و بتواند در ماه های آتی در حدود 150 درصد سوددهی داشته باشد.

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار