این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل انس طلا؛ سه شنبه 26 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر انس طلا در قیمت 1870 در حال معامله است. طبق تحلیل انس طلا در 26 بهمن، در حال حاضر بازار بعد از رسیدن به مقاومت کلیدی  1877، متوقف شد و نهایتا خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت. در حال حاضر انتظار نیرود این برگشت نزولی ادامه یابد و بتواند کف ماژور را بشکند.

بعد از شکسته شدن کف ماژور در قیمت 1850.90، بازار از کنترل خریداران خارج خواهد شد و در نتیجه یک روند نزولی شکل خواهد گرفت. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 1837 قرار دارد که بر اساس MM از کف 1850.90 تا سقف 1864.67 بدست آمده است. حرکت آتی انس طلا در شکل زیر رسم شده است:

Picture2 1 4 scaled - تحلیل انس طلا؛ سه شنبه 26 بهمن

طبق تحلیل انس طلا در 26 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در انتهای یک روند صعودی قرار گرفته است و در مقاومت 1877 متوقف شد و انتظار میرود یک حرکت نزولی قوی تا حمایت 1837 شکل بگیرد. بعد از رسیدن به این حمایت و شکل گیری پولبک، همچنان انتظار میرود که بازار در دست فروشندگان باشد و همچنان بتوانیم به سمت سطوح پایینتر حمایتی برسیم.

تارگت بعدی در قیمت 1801.50 قرار دارد که این تارگت بر اساس MM از کف 1821 تا سقف 1840.61 بدست آمده است. بنابراین در روزهای آتی، انس طلا یک حرکت نزولی قوی شکل خواهد داد و میتوانیم دو تارگت 1837 و 1801 را برای این حرکت نزولی در نظر بگیریم.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل انس طلا در 26 بهمن، در حال حاضر بازار در یک سطح مقاومتی قرار دارد و بعد از رسیدن به این مقاومت، خریداران فروختند وفروشندگان هم معامله فروش باز کردند و در نتیجه انتظار میرود یک برگشت نزولی از این همین ناحیه مقاومتی شکل بگیرد.

اولین تارگت برای حرکت نزولی را میتوانیم در قیمت 1837 قرار دهیم. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، میتوانیم تارگت دوم در قیمت 1801 را هم مدنظر داشته باشیم.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار