این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل انس طلا؛ شنبه 7 خرداد


توضیحات مقاله

در حال حاضر انس طلا در قیمت 1853 در حال معامله است. طبق تحلیل انس طلا در 7 خرداد، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار گرفته است. بعد از رسیدن به سقف 1869، خریداران و فروشندگان سود گرفتند و در نتیجه یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت.

این برگشت دو گامی بود و بعد خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی شکل گرفت. در حال حاضر انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و به سمت سطوح بالاتر مقاومتی حرکت کنیم. اولین ناحیه مقاومتی در قیمت 1879 قرار دارد. حرکت آتی انس طلا در شکل زیر رسم شده است:

XAUUSD 2022 05 28 02 51 27 scaled - تحلیل انس طلا؛ شنبه 7 خرداد

طبق تحلیل انس طلا در 7 خرداد و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار بعد از رسیدن به مقاومت 1869، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل گرفت. انتظار میرود این برگشت نزولی تبدیل شود به پرچم صعودی و مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی شکل بگیرد.

اولین تارگت این حرکت صعودی در قیمت 1879 قرار دارد. بعد از رسیدن به این قیمت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی تا 1894 شکل گرفت.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل انس طلا در 7 خرداد ، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار دارد و بعد از رسیدن به مقاومت 1869، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت. انتظار میرود این برگشت نزولی به سمت بالا شکسته شود یعنی انتظار میرود نهایتا خریداران وارد شوند و مجدد حرکت صعودی ادامه یابد.

اولین تارگت این حرکت صعودی در قیمت 1879 قرار دارد و بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی دیگر تا مقاومت بعدی در قیمت 1894 شکل بگیرد. بنابراین در حال حاضر بازار در کنترل فروشندگان میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار