این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل انس طلا؛ یکشنبه 22 خرداد


توضیحات مقاله

در حال حاضر انس طلا در قیمت 1825 در حال معامله است. طبق تحلیل انس طلا در 22 خرداد، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار گرفته است. بعد از رسیدن به حمایت 1786.78، خریداران خریدند و فروشندگان هم خریدند که سود بگیرند و در نتیجه یک حرکت صعودی قوی شکل گرفت.

این حرکت صعودی در مقاومت 1869.75 متوقف شد و پولبک شکل گرفت و سپس بازار وارد رنج شد. نهایتا یک حرکت صعودی قوی تا سقف این رِنج شکل گرفت. در حال حاضر در صورتی که حرکت صعودی ادامه یابد، انتظار میرود به سمت سطوح بالاتر مقاومتی حرکت کنیم. حرکت آتی انس طلا در شکل زیر رسم شده است:

XAUUSD 2022 06 12 13 39 38 scaled - تحلیل انس طلا؛ یکشنبه 22 خرداد

طبق تحلیل انس طلا در 22 خرداد و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بعد از رسیدن به مقاومت 1869، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل گرفت. این برگشت نزولی در قالب گام1=گام2 بود و سپس حرکت صعودی ایجاد شد اما به نتیجه نرسید و بعد مجدد یک پولبک عمیق در قالب گام1=گام2 ایجاد شد.

بعد از تکمیل این پولبک، مجدد خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی قوی شکل گرفت. در حال حاضر در صورتی که حرکت صعودی ادامه یابد، انتظار میرود به سطوح بالاتر مقاومتی برسیم. اولین تارگت این حرکت صعودی در قیمت 1895 قرار دارد. تارگت بعدی در قیمت 1903 میباشد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل انس طلا در 22 خرداد ، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار دارد و بعد از رسیدن به مقاومت 1869، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت. اما این برگشت نزولی، مینور بود و نهایتا تبدیل شد به رِنج.

انتظار میرود این رِنج به سمت بالا شکسته شود و یک حرکت صعودی شکل بگیرد که دومین گام صعودی میباشد. تارگت این حرکت صعودی در قیمت 1895 قرار دارد. تارگت بعدی در قیمت 1903 میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار