این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل اونس طلا؛ دوشنبه 22 آذر


توضیحات مقاله

در حال حاضر اونس طلا در قیمت 1785.37 در حال معامله است. طبق تحلیل اونس طلا در 22 آذر، بعد از شکست نزولی تا ناحیه 1782، بازار وارد یک کانال نزولی و سپس یک رِنج شد. بنابراین بعد از این شکست نزولی قوی، یک کانال نزولی شکل گرفت و سپس بازار وارد رِنج شد. یعنی سیکل بازار بصورت شکست، کانال و رِنج بود.

در حال حاضر اونس طلا تقریبا در سقف رِنج قرار دارد و انتظار میرود یک گام نزولی دیگر در درون این رِنج شکل بگیرد و در کف رِنج قرار بگیریم. بنابراین در حال حاضر با وجود شکل گیری یک گام صعودی قوی، انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و به کف رِنج برسیم. یعنی این گام صعودی قوی نشاندهنده شکل گیری روند صعودی نیست بلکه صرفا یک گام صعودی درون رِنج میباشد.

حرکت آتی اونس طلا در شکل زیر مشخص شده است:

Picture1 scaled - تحلیل اونس طلا؛ دوشنبه 22 آذر

طبق تحلیل اونس طلا در 22 آذر و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، انتظار میرود یک گام نزولی تا تارگت 1760.09 الی 1754.07 شکل بگیرد که تارگت اول بر اساس MM از کف 1775.41 تا سقف 1790.70 تعیین شده است. تارگت دوم بر اساس MM از 1772.25 تا 1790.70 تعیین شده است.

بنابراین در حال حاضر بعد از شکست نزولی قوی و شکل گیری کانال نزولی، بازار وارد رِنج شد و در حال حاضر در سقف این رِنج قرار داریم. از آنجا که کف ماژور در گام صعودی در درون این رِنج، شکسته شده است، پس انتظار میرود به سمت کف رِنج تا تارگت 1760.09 الی 1754.07 حرکت کنیم.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل اونس طلا در 22 آذر انتظار میرود یک گام نزولی در رِنج شکل بگیرد یعنی در حال حاضر بازار در درون رِنج قرار داریم و انتظار میرود این گام صعودی قوی به نتیجه نرسد چون در سقف رِنج قرار دارد. بنابراین یک گام نزولی تا تارگت 1760 الی 1754 خواهیم داشت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار