این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل اونس طلا؛ سه شنبه 25 آبان


توضیحات مقاله

در حال حاضر اونس طلا در قیمت 1873.90 در حال معامله است. طبق تحلیل اونس طلا در 25 آبان، بعد از آخرین شکست صعودی، یک پولبک شکل گرفت که نهایتا به سمت بالا شکسته شد. از طرف دیگر این پولبک در سقف کانال نزولی پروجکت شده شکل گرفت اما نهایتا خریداران توانستند آن را بشکنند.

در حال حاضر میتوانیم مجدد کانال نزولی شکسته شده را پروجکت کنیم و بر این اساس حرکت آتی اونس طلا را پیش بینی کنیم. انتظار میرود این حرکت صعودی ادامه یابد. حرکت آتی اونس طلا در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 6 scaled - تحلیل اونس طلا؛ سه شنبه 25 آبان

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، انتظار میرود در ابتدا یک حرکت صعودی تا 1897.18 شکل بگیرد. این تارگت بر اساس MM از 1868.62 تا 1841.57 تعیین شده است.

بعد از رسیدن به این تارگت، انتظار میرود پولبک شکل بگیرد اما نهایتا این پولبک یا پرچم صعودی به سمت بالا شکسته خواهد شد و اونس طلا به سمت نیمه کانال(خط چین) در ناحیه 2935 حرکت خواهد کرد. سپس در این ناحیه نیز پولبک شکل خواهد گرفت اما نهایتا این پولبک یا پرچم صعودی نیز به سمت بالا شکسته خواهد شد.

در نهایتا انتظار میرود اونس طلا بتواند به تارگت کلیدی 1985.67 برسد.  بنابراین بازار در کنترل خریداران میباشد و هر برگشت نزولی (هر چقدر قوی)، مینور خواهد بود و تبدیل میشود به پرچم صعودی و حرکت صعودی ادامه میابد. پس در این شرایط میبایست در جهت خرید معامله کنید و پولبک را ترید نکنید چون احتمال کمی دارد که به نتیجه برسند و متضرر خواهید شد.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر طبق تحلیل اونس طلا در 25 آبان، انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و در ابتدا به مقاومت کلیدی 1897 برسیم. قبل از شکل گیری این حرکت صعودی، احتمالا یک پولبک تا ناحیه 1847 شکل خواهد گرفت. بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، مجدد خریداران وارد خواهند شد و بازار به سمت نیمه کانال نزولی پروجکت شده(خط چین) در ناحیه 2935 حرکت خواهد کرد.

بعد از رسیدن به این ناحیه و شکل گیری پولبک، مجدد بازار بالا خواهد رفت و به سمت سقف کانال پروجکت شده در ناحیه 1985 حرکت میکند. در طی این حرکت نزولی ممکن است برگشت های نزولی قوی شکل بگیرد که فرصت خرید میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار