این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 10 اسفند


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 43330 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 10 اسفند، در حال حاضر بازار در یک سطح مقاومتی قرار دارد. بعد از رسیدن به مقاومت 44256، فروشندگان وارد شدند و خریداران سود گرفتند و در نتیجه سقف دوقلو شکل گرفت.

این مقاومت را میتوانستیم با استفاده از MM از کف 37914 تا سقف 41432 اندازه بگیریم. بر این اساس بازار در ناحیه مقاومتی 44 هزار دلار متوقف شد و سپس رِنج شکل گرفت. در حال حاضر انتظار میرود این رِنج یا MTR به سمت پایین شکسته شود و یک اصلاح در درون این روند صعودی شکل بگیرد. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture2 1 scaled - تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 10 اسفند

طبق تحلیل بیت کوین در 10 اسفند و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر یک رِنج داریم و سقف دوقلو یا الگوی برگشت روند ماژور با سقف پایینتر شکل گرفته است. بنابراین انتظار میرود این رِنج به سمت پایین شکسته شود و یک حرکت نزولی جهت پولبک شکل بگیرد.

اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 42173 قرار دارد که بر اساس MM از کف42870 تا سقف 43734 بدست آمده است. بعد از رسیدن به این حمایت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود حرکت نزولی ادامه یابد و به حمایت بعدی در قیمت 40658 برسیم.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 10 اسفند، در حال حاضر بازار در یک رِنج یا سقف دوقلو قرار دارد و انتظار میرود این رِنج به سمت پایین شکسته شود و یک حرکت اصلاحی شکل بگیرد. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 42173 قرار دارد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی دیگر تا حمایت 40658 شکل بگیرد.

در هر صورت این حرکات نزولی صرفا پرچم صعودی میباشند و انتظار میرود در ناحیه 40 هزار دلار و بعد از تست نقطه شکست، نهایتا خریداران وارد شوند و حرکت صعودی ادامه یابد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار