این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 10 خرداد


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 31600 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 10 خرداد، بعد از رسیدن به ناحیه حمایتی 23 هزار دلار، خریداران و فروشندگان خریدند و در نتیجه یک برگشت صعودی در درون رِنج شکل گرفت که توانست سقف 31464 را بشکند.

یعنی در حال حاضر یک شکست صعودی در بالای رِنج شکل گرفته است و انتظار میرود یک حرکت صعودی دیگر ایجاد شود. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 05 31 12 45 42 scaled - تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 10 خرداد

طبق تحلیل بیت کوین در 10 خرداد و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک حرکت اصلاحی قرار دارد. بعد از رسیدن به 23 هزار دلار، خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی تا 30 هزار دلار شکل گرفت. سپس بازار وارد رِنج شد و یک حرکت نزولی تا حمایت 28 هزار دلار شکل گرفت و سپس ستاپ H4 در سقف 29270 تریگر شد و نهایتا بعد از تریگر شدن این ستاپ، یک حرکت صعودی قوی شکل گرفت.

در حال حاضر بازار در یک کانال نزولی قرار دارد و در نیمه این کانال نزولی (خطچین) هستیم. بنابراین در حال حاضر بازار در دست خریداران است و انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و به تارگتهای بعدی در قیمت 34 و 37500 برسیم. بنابراین در حال حاضر تا زمانی که کف این حرکت صعودی در قیمت 28034 شکسته نشود، میتوان انتظار داشت که یک حرکت صعودی تا 37 هزار دلار شکل بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 10 خرداد ، در حال حاضر بازار در یک حرکت اصلاحی قرار دارد. بعد از رسیدن به حمایت 28 هزار دلار، خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی تا سقف 31 هزار دلار شکل گرفت. تا وقتی کف 28034 شکسته نشده است، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک شکسست صعودی موفق در بالای مقاومت 31 هزار دلار شکل بگیرد و به سمت مقاومتهای 34 الی 37500 حرکت کنیم.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار