این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 16 فروردین


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 46700 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 16 فروردین، بعد از توقف بازار در مقاومت 48 هزار دلار، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت. اما این برگشت در حمایت 44234 متوقف شد.

سپس فروشندگان و خریداران خریدند و در نتیجه برگشت صعودی شکل گرفت. در حال حاضر انتظار میرود این حرکت اصلاحی تمام شود و تبدیل شود به پرچم صعودی. یعنی یک شکست صعودی خواهیم داشت و بازار به سمت سطوح بالاتر مقاومتی حرکت خواهد کرد. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 04 05 13 57 01 scaled - تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 16 فروردین

طبق تحلیل بیت کوین در 16 فروردین و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار دارد ولی بعد یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت و نهایتا بازار وارد رِنج شد و نه روند نزولی. در حال حاضر انتظار میرود خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی شکل بگیرد.

اولین تارگت این حرکت صعودی در قیمت 47614 قرار دارد که بر اساس MM از سقف 46639 تا کف 45666 بدست آمده است. بعد از رسیدن به این مقاومت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا مقاومت 48923 خواهیم داشت.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 16 فروردین، بازار توانست به مقاومت 48 هزار دلار برسد ولی سپس خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک حرکت نزولی قوی شکل گرفت اما این حرکت نزولی تبدیل شد به رِنج و نه روند نزولی قوی. بنابراین در حال حاضر بازار در یک رِنج قرار دارد و انتظار میرود یک شکست صعودی به سمت بالا شکل بگیرد.

اولین تارگت این حرکت صعودی در قیمت 47614 قرار دارد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا تارگت 48923 خواهیم داشت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار