این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 6 اردیبهشت


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 39653 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 6 اردیبهشت، بعد از رسیدن به مقاومت 42800، خریداران سود گرفتند و فروشندگان هم پوزیشن فروش باز کردند و در نتیجه یک شکست نزولی در زیر کف 38608 شکل گرفت و نهایتا این شکست نزولی در قیمت 38247 متوقف شد و سپس یک برگشت صعودی قوی شکل گرفت.

در حال حاضر انتظار میرود تا زمانی که سقف 42995 شکسته نشود، همچنان بازار در دست فروشندگان باشد و بتواند به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کند. پس حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 04 26 14 00 04 scaled - تحلیل بیت کوین؛ سه شنبه 6 اردیبهشت

طبق تحلیل بیت کوین در 6 اردیبهشت و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک مقاومت قرار دارد. انتظار میرود این مقاومت شکسته نشود و نهایتا خریداران سود بگیرند و فروشندگان بفروشند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل بگیرد.

تارگت نهایی این برگشت نزولی در قیمت 37800 قرار دارد. بنابراین در حال حاضر حرکت صعودی قوی که در 25 آوریل شکل گرفت، نهایتا در مقاومت 40824 متوقف شد و انتظار میرود یک برگشت نزولی شکل بگیرد که تارگت این برگشت نزولی در قیمت 37800 قرار دارد. در صورتی که این حمایت نیز شکسته شود، انتظار میرود حرکت نزولی تا ناحیه 33 الی 34 هزار دلار ادامه یابد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 6 اردیبهشت، در حال حاضر بازار در یک مقاومت قرار دارد. یعنی بعد از رسیدن به حمایت38247، نهایتا خریداران خریدند و فروشندگان سود گرفتند و در نتیجه یک برگشت صعودی قوی شکل گرفت.

اما در حال حاضر این برگشت صعودی در یک سطح مقاومتی متوقف شده است و انتظار میرود فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی تا حمایت 37800 شکل بگیرد. در صورتی که این ناحیه حمایتی نیز شکسته شود، انتظار میرود این حرکت نزولی تا حمایت 33 الی 34 هزار دلار ادامه یابد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار