این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ شنبه 10 مهر


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 47600 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 10 مهر بعد از حرکت صعودی تا 53 هزار دلار، نهایتا فروشندگان وارد شدند و یک شکست نزولی تا 43 هزار دلار شکل گرفت. سپس بازار رِنج شد و مجدد یک شکست نزولی دیگر تا ناحیه 39 هزار دلار ایجاد شد.

انتظار میرود یک پولبک دیگر تا ناحیه 37 دلار شکل بگیرد اما اینطور نشد سپس بازار در این ناحیه رِنج شکل داد. نهایتا در 1 اکتبر، خریداران در این ناحیه حمایتی وارد شدند و یک شکست صعودی قوی تا 48500 شکل گرفت. در حال حاضر بیت کوین در یک کانال  صعودی قرار دارد.

این کانال صعودی در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 scaled - تحلیل بیت کوین؛ شنبه 10 مهر

همانطور که در شکل بالا مشخص است میتوانیم 29 هزار و 39 هزار را بهم وصل کنیم و یک خط به موازات آن بر روی سقف 41300 قرار دهیم. با اینکار کانال صعودی در شکل بالا بدست می آید.

طبق تحلیل بیت کوین در 10 مهر، انتظار میرود ابتدا یک پولبک به سمت ناحیه 45 هزار دلار شکل بگیرد. سپس انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و ابتدا به ناحیه 51 هزار دلار برسیم. سپس در این ناحیه پولبک شکل خواهد گرفت که پرچم صعودی است و بعد از شکل گیری شکست صعودی در بالای پرچم، انتظار میرود بیت کوین به 54 هزار دلار برسد.

بعد از رسیدن به این ناحیه و شکل گیری پولبک، مجدد حرکت صعودی ادامه پیدا خواهد کرد و بیت کوین میتواند به قیمت 63  الی 66 هزار دلار برسد. این تارگت قیمتی در شکل بالا با دو خط قرمز مشخص شده است و یک ناحیه مقاومت کلیدی میباشد.

این مقاومت را میتوانیم با استفاده از گام1=گام2 بدست بیاوریم و یا میتوانیم آن را با استفاده از گام نزولی که از 53 هزار تا 39 هزار دلار شکل گرفته است، بدست بیاوریم. همچنین ناحیه 63 الی 66 هزار دلار در سقف کانال صعودی در شکل بالا قرار دارد.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر بیت کوین یک برگشت صعودی قوی شکل داده است و بعد از شکل گیری این شکست صعودی میتوانیم یک کانال صعودی رسم کنیم. این کانال در شکل بالا مشخص است.

در حال حاضر طبق تحلیل بیت کوین در 10 مهر، انتظار میرود بعد از شکل گیری پولبک، ابتدا به 54 هزار دلار برسیم که در نیمه کانال صعودی میباشد. سپس انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و به مقاومت 63 الی 66 هزار دلار برسیم.

 

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار