این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ شنبه 11 دی


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 47281 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 11 دی، بعد از رسیدن به کف 43 هزار دلار، خریداران وارد شدند و فروشندگان سود گرفتند و به همین دلیل یک برگشت صعودی شکل گرفت. این برگشت صعودی بصورت دو گام بود که گام دوم، قوی تر بود. اما نهایتا سقف دوقلو و یک سیگنال قوی برای فروش شکل گرفت.

از طرف دیگر کف دوقلو نیز شکل گرفته است و میتوان گفت که بازار در رِنج میباشد. در تصویر بزرگتر نیز بازار در رِنج است و انتظار میرود این رِنج کوچکتر به سمت پایین شکسته شود و نواحی حمایتی پایینتر را تست کند.

حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 scaled - تحلیل بیت کوین؛ شنبه 11 دی

طبق تحلیل بیت کوین در 11 دی و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر این ارز دیجیتال در رِنج قرار گرفته است. بعد از آخرین شکست صعودی تا ناحیه 43 هزار دلار، شکاف نزولی شکل گرفت. بنابراین میتوانیم از این شکاف استفاده کنیم و تارگت این حرکت نزولی را پیدا کنیم.

با اینکار MM از سقف 69275 تا کف 54888 را در نظر میگیریم و این فاصله را پروجکت میکنیم به سمت پایین. با اینکار تارگت 40 هزار دلار بدست می آید. همچنین میتوانیم MM از کف 45261 تا سقف 52009 را در نظر بگیریم که بر این اساس تارگت مورد نظر در قیمت 39968 بدست می آید. بنابراین انتظار میرود یک حرکت نزولی تا ناحیه 40 هزار دلار شکل بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 11 دی، یک برگشت صعودی شکل گرفته بود اما در ناحیه کلیدی 52 هزار دلار، خریداران فروختند و فروشندگان هم پوزیشن فروش باز کردند و به همین دلیل برگشت نزولی قوی شکل گرفت. در حال حاضر انتظار میرود این برگشت نزولی ادامه یابد و به ناحیه حمایتی 40 هزار دلار برسیم.

این ناحیه در کف کانال صعودی در شکل بالا قرار دارد و انتظار میرود بعد از رسیدن به این ناحیه، خریداران وارد شوند و فروشندگان سود بگیرند و در نتیجه برگشت صعودی شکل بگیرد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار