این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ شنبه 25 دی


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 43111 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 25 دی،  در حال حاضر بازار در رِنج قرار گرفته است. این رِنج بعد از شکست نزولی شکل گرفته است. یعنی بعد از شکل گیری شکست نزولی تا ناحیه 43 هزار دلار، یک برگشت صعودی مینور تا ناحیه 44456 شکل گرفت.

مقاومت 44456 را میتوانستیم بر اساس MM از سقف 42796 تا کف 41000 اندازه بگیریم. بنابراین در این مقاومت، یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت و بعد یک برگشت صعودی ایجاد شد اما انتظار میرود مینور باشد و تبدیل شود به پرچم نزولی و بازار به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کند.

حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 1 3 scaled - تحلیل بیت کوین؛ شنبه 25 دی

طبق تحلیل بیت کوین در 25 دی و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر یک برگشت صعودی مینور بعد از یک شکست نزولی شکل گرفته است و انتظار میرود یک حرکت صعودی مینور باشد و تبدیل شود به پرچم نزولی. بنابراین حرکت نزولی ادامه خواهد داشت و در ابتدا به تارگت 40440 خواهیم رسید.

این تارگت بر اساس MM از کف 41780 تا سقف 43460 بدست آمده است. تارگت های بعدی در سطح 39496 و نهایتا 38058 قرار گرفته است. تارگت 38058 بر اساس MM از کف 41003 تا سقف 43933 بدست آمده است و انتظار میرود بعد از رسیدن به این تارگت، فروشندگان سود بگیرند و خریداران بخرند و در نتیجه برگشت صعودی شکل بگیرد.

ناحیه 38 هزار دلار را میتوانیم کف این روند نزولی کوتاه مدت در نظر بگیریم و در صورتی که یک شکست صعودی قوی شکل بگیرد، میتوان انتظار داشت که بازار برگردد به سمت بالا و روند صعودی خود را آغاز کند.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 25 دی، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی کوتاه مدت قرار دارد و انتظار میرود یک حرکت نزولی دیگر تا 38 هزار دلار شکل بگیرد. میتوانیم ناحیه 38 هزار دلار را بعنوان کف این روند نزولی در نظر بگیریم و در صورتی که یک برگشت صعودی قوی شکل بگیرد، بازار به سمت بالا برمیگردد و روند صعودی خود را آغاز میکند.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار