این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ شنبه 6 فروردین


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 44556 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 6 فروردین، در حال حاضر مقاومت 43 هزار دلار شکسته شد و پولبک تا حمایت های 40 الی 41 هزار دلار شکل نگرفت. این نشان میدهد خریدراان قوی هستند و فشار خرید قوی هست.

بنابراین بازار در کنترل خریداران میباشد و انتظار میرود به سمت سطوح بالاتر مقاومتی حرکت کنیم. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 03 26 13 01 48 scaled - تحلیل بیت کوین؛ شنبه 6 فروردین

طبق تحلیل بیت کوین در 6 فروردین و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در ابتدای یک حرکت صعودی قرار دارد و توانست سقف 43 هزار دلار را بشکند. اولین تارگت را متیوانیم در ناحیه مقاومتی 47 هزار دلار در نظر بگیریم.

این مقاومت بر اساس MM از سقف42595  تا کف 37929 بدست آمده است. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی دیگر تا مقاومت بعدی در قیمت 52 هزار دلار شکل خواهد گرفت. مقاومت 52 هزار دلار بر اساس MM از سقف 44540 تا کف 37056 بدست آمده است. بنابراین انتظار میرود در روزهای آتی حرکت صعودی ادامه یابد و بیت کوین در ابتدا به مقاومت 47 هزار و سپس به 52 هزار دلار برسد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 6 فروردین، بعد از رسیدن به مقاومت 43 هزار دلار، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه اولین برگشت نزولی تا قیمت 42017 شکل گرفت. سپس انتظار میرفت این پولبک بزرگتر شود اما اینطور نشد و نهایتا خریداران وارد شدند و مجدد سقف 43 هزار دلار شکسته شد.

بنابراین در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت صعودی تا مقاومت 47 هزار دلار شکل بگیرد. بعد از رسیدن به این مقاومت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا 52 هزار دلار شکل خواهد گرفت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار