این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 21 اردیبهشت


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 31762 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 21 اردیبهشت، بعد از رسیدن به ناحیه حمایتی 29 هزار دلار،  یک حرکت صعودی شکل گرفت که تبدیل شد به سقف دوقلو و پرچم نزولی. همچنین سر و شانه سقف نیز شکل گرفت که پرچم نزولی میباشد. در حال حاضر یک حرکت صعودی قوی شکل گرفت که انتظار میرود یک شکست صعودی فیک باشد و مجدد فروشندگان وارد شوند و حرکت نزولی ادامه یابد.

اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 29576 میباشد. بنابراین در حاضر حاضر انتظار میرود، برگشت های صعودی مینور باشد و مجدد فروشندگان وارد شوند و حرکت نزولی ادامه یابد. پس حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 05 11 15 04 47 scaled - تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 21 اردیبهشت

طبق تحلیل بیت کوین در 21 اردیبهشت و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک گام نزولی قرار گرفته است. این حرکت نزولی، روند نزولی نمیباشد بلکه صرفا یک گام نزولی در رِنج هست. بنابراین انتظار میرود در یک ناحیه حمایتی متوقف شود.

بعد از رسیدن به ناحیه 29 هزار دلار، یک حرکت صعودی شکل گرفت و همچنین شمع شکاف از میانگین ایجاد شد. انتظار میرود این حرکت صعودی، مینور باشد و مجدد فروشندگان وارد شوند و حرکت نزولی ادامه یابد. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 29576 میباشد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی دیگر تا 27796 شکل بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 21 اردیبهشت، در حال حاضر بازار در یک حرکت نزولی قرار دارد و همچنان در کنترل فروشندگان میباشد. بنابراین انتظار میرود این حرکت نزولی ادامه یابد و به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کنیم. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 29576 قرار دارد. تارگت بعدی در قیمت 27796 میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار