این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 29 دی


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 41470 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 29 دی، بعد از رسیدن به مقاومت 69 هزار دلار، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل گرفت. این برگشت نزولی در ابتدا در حمایت 43423 متوقف شد و بعد سقف دوقلو شکل گرفت که پرچم نزولی میباشد.

نهایتا این پرچم نزولی تریگر شد و حرکت نزولی ادامه پیدا کرد. در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت نزولی دیگر تا ناحیه 38 هزار دلار شکل بگیرد که این تارگت بر اساس MM از کف 45699 تا سقف 52192 شکل گرفته است. بعد از رسیدن به حمایت 38 هزار دلار، خریداران وارد خواهند شد و یک برگشت صعودی شکل خواهد گرفت.

حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture2 1 scaled - تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 29 دی

طبق تحلیل بیت کوین در 29 دی و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی کوتاه مدت قرار دارد که این روند نزولی، ضعیف است و یک گام نزولی در رِنج میباشد و نه یک روند نزولی قوی. اینحالت بدین دلیل است که شکست های نزولی قوی نیستند و سایه های پایینی دارند و همچنین بعد از هر شکست، حرکت نزولی بصورت اصلاحی ادامه پیدا کرد و همچنین پولبک ها توانستند نقاط شکست را پر کنند.

بنابراین در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت نزولی تا ناحیه 38 الی 34 هزار دلار شکل بگیرد. بعد از رسیدن به این ناحیه حمایتی، خریداران وارد خواهند شد و یک برگشت صعودی به سمت ناحیه 57 هزار دلار شکل خواهد گرفت.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 29 دی، در حال حاضر بازار در یک گام نزولی قرار دارد و انتظار میرود این حرکت نزولی تا ناحیه 38 الی 34 ادامه یابد. بعد از رسیدن به این ناحیه حمایتی، خریداران وارد خواهند شد و یک برگشت صعودی تا ناحیه 57 هزار دلار شکل خواهد گرفت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار