این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 6 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 37800 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 6 بهمن، در حال حاضر بازار در انتهای روند نزولی میباشد و نشانه هایی مبنی بر اتمام این روند نزولی شکل گرفته است. با این وجود برای احتمال قوی تر، میبایست صبر کنیم تا یک شکست صعودی قوی شکل بگیرد.

بعد از رسیدن به کف 32967، فروشندگان سود گرفتند و خریداران خریدند و در نتیجه یک برگشت صعودی قوی شکل گرفت. این حرکت صعودی توانست سقف ماژور را بشکند. شکسته شدن سقف ماژور، نشان میدهد که در حال حاضر احتمال بالایی ندارد که حرکت نزولی ادامه یابد و بازار در کنترل خریداران است.  بنابراین انتظار میرود حرکت صعودی بیت کوین ادامه یابد و به سطوح بالاتر مقاومتی برسیم.

حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است.

Picture2 3 1 scaled - تحلیل بیت کوین؛ چهارشنبه 6 بهمن

طبق تحلیل بیت کوین در 6 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر  بازار در کنترل خریداران است و انتظار میرود در ابتدا یک حرکت صعودی تا ناحیه 40 هزار دلار شکل بگیرد. این ناحیه مقاومتی بر اساس MM از سقف 36574 تا کف 33112 بدست آمده است.

بعد از رسیدن به این مقاومت، انتظار میرود یک پولبک تا ناحیه 35 الی 36 هزار دلار شکل بگیرد. در حال حاضر 60 درصد احتمال دارد که این پولبک تبدیل شود به پرچم صعودی. یعنی نهایتا خریداران وارد خواهند شد و یک شکست صعودی دیگر تا ناحیه 45 هزار دلار شکل خواهد گرفت. تارگت 45 هزار دلار  بر اساس MM از سقف 39303 تا کف 33112 تعیین شده است.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 6 بهمن، در حال حاضر بازار گِرد شده است و درکنترل خریداران میباشد. اولین تارگت برای خریداران در ناحیه 40 هزار دلار میباشد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک تا ناحیه 35 هزار دلار، 60 درصد احتمال دارد که مجدد خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی دیگر تا ناحیه 45 هزار دلار شکل بگیرد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار