این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 1 اسفند


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 38203 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 1 اسفند، در حال حاضر بازار در یک حرکت نزولی کوتاه مدت قرار دارد. بعد از رسیدن به مقاومت 45 هزار دلار و شکسته شدن سقف ماژور، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه سقف دوقلو شکل گرفت.

بعد از شکل گیری سقف دوقلو، نهایتا خط گردن شکسته شد و حرکت نزولی آغاز شد. در ابتدا به حمایت 40 هزار دلار رسیدیم که در نیمه کانال صعودی قرار دارد. اما این حمایت نیز شکسته شد و حرکت نزولی ادامه پیدا کرد. در حال حاضر انتظار میرود بیت کوین به سمت سطوح حمایتی پایینتر حرکت کند که حرکت آتی در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 1 3 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 1 اسفند

طبق تحلیل بیت کوین در 1 اسفند و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک کانال صعودی قرار دارد. میتوانیم سقف 44456 و 45850 را بهم وصل کنیم و یک خط به موازات آن بر روی کف 32950 قرار دهیم. با اینکار کانال صعودی در شکل بالا بدست می آید.

در حال حاضر بعد از رسیدن به نیمه کانال(خط چین) و شکل گیری پولبک، مجدد فروشندگان وارد شدند و حرکت نزولی ادامه پیدا کرد. در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت نزولی دیگر به سمت کف کانال صعودی شل بگیرد و به ترتیب میتوانیم حمایتهای 36900، 35100 و 34100 را برای تارگتهای این حرکت نزولی در نظر بگیریم.

این حمایتها در کف کانال صعودی قرار دارند و انتظار میرود تا زمانی که کف 32950 شکسته نشده است، نهایتا بعد از رسیدن به یکی از این حمایتها، خریداران وارد شوند و یک برگشت صعودی شکل بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 1 اسفند، در حال حاضر بازار در یک حرکت نزولی کوتاه مدت قرار دارد. این حرکت نزولی، یک گام نزولی در کانال صعودی میباشد. بنابراین انتظار میرود هدف این حرکت نزولی، شکل گیری یک کف بالاتر از کف 32950 باشد.

میتوانیم سه تارگت 36900، 35100 و 34100 را برای این حرکت نزولی در نظر بگیریم. در صورتی که کف 32950 شکسته نشود، انتظار میرود خریداران در یکی از این حمایتها وارد شوند و برگشت صعودی شکل بگیرد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار