این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 14 آذر


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در ناحیه 49 هزار دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 14 آذر، بعد از شکل گیری سقف تاریخی در قیمت 69 هزار دلار، فروشنده ها وارد شدند و یک گام نزولی شکل گرفت. اما انتظار میرود این حرکت نزولی صرفا یک گام نزولی در رِنج باشد و نه شروع روند نزولی.

بنابراین بعد از رسیدن به حمایت کلیدی، خریداران وارد خواهند شد و این برگشت نزولی تبدیل میشود به یک برگشت مینور یا پرچم صعودی. یعنی نهایتا انتظار میرود این پرچم صعودی به سمت بالا شکسته شود و بیت کوین به سمت بالا حرکت کند و نهایتا روند صعودی آن آغاز شود.

حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 2 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 14 آذر

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، طبق تحلیل بیت کوین در 14 آذر انتظار میرفت یک برگشت نزولی تا ناحیه 44 الی 45 هزار دلار شکل بگیرد که همین اتفاق افتاد. این حرکت نزولی، یک پولبک به کف کانال صعودی بود. طبق شکل بالا، این ارز دیجیتال در یک کانال صعودی عریض قرار دارد و این حرکت نزولی توانست کف این کانال صعودی را تست کند.

یعنی حرکت صعودی که در ماه های قبل داشتیم و منجر به شکل گیری سقف تاریخی جدید شد، نهایتا در نیمه این کانال صعودی متوقف شد و فروشندگان وارد شدند که یک پولبک شکل بگیرد.

در هر صورت این پولبک یا برگشت نزولی مینور نهایتا به سمت بالا شکسته خواهد شد و روند صعودی بیت کوین آغاز خواهد شد و بازار به سمت ناحیه 77، 86 و 100 هزار دلار حرکت خواهد کرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 14 آذر، انتظار میرفت که یک حرکت نزولی تا ناحیه 45 هزار دلار شکل بگیرد که این ناحیه در کف کانال صعودی قرار دارد که در شکل بالا رسم شده است. در حال حاضر بیت کوین در یک ناحیه حمایتی بسیار قوی قرارا دارد و 80 درصد احتمال دارد که خریداران وارد شوند و بازار به سمت سقف این کانال صعودی در ناحیه 100 هزار دلار حرکت کند.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار