این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 14 فروردین


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 46370 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 14 فروردین، در حال حاضر بازار در مقاومت 48 هزار دلار متوقف شد است. بعد از رسیدن به 48 هزار دلار، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه رِنج شکل گرفت. نهایتا این رِنج به سمت پایین شکسته شد و شکست نزولی شکل گرفت. اولین تارگت این شکست نزولی در ناحیه 45600 بود.

سپس این حمایت نیز شکسته شد و یک حرکت نزولی دیگر تا 44300 شکل گرفت. سپس فروشندگان و خریدارن خریدند و در نتیجه یک برگشت صعودی قوی شکل گرفت. این حرکت صعودی در ناحیه 46760 متوقف شد و سپس پولبک شکل گرفت. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 04 03 13 26 02 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 14 فروردین

طبق تحلیل بیت کوین در 14 فروردین و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار دارد و توانست سقف ماژور در حرکت نزولی قبل را بشکند و این نشان میدهد که روند نزولی تمام شده است و بازار حداقل در رِنج و حداکثر در روند میباشد. در حال حاضر انتظار میرود این حرکت صعودی ادامه یابد و در ابتدا به مقاومت 47994 برسیم.

این مقاومت بر اساس گام1=گام2 بدست آمده است. بعد از رسیدن به این مقاومت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک حرکت صعودی دیگر تا مقاومت 49786 شکل بگیرد. این مقاومت بر اساس MM از سقف 47195 تا کف 44625 بدست آمده است. بعد از رسیدن به این مقاومت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا 51395 شکل خواهد گرفت.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 14 فروردین، بازار توانست به مقاومت 48 هزار دلار برسد ولی سپس خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه رِنج شکل گرفت. سپس این رِنج به سمت پایین شکسته شد و بعد شکست نزولی قوی شکل گرفت. اما بعد خریداران وارد شدند و برگشت صعودی قوی ایجاد شد.

در حال حاضر انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و به تارگتهای 47994 و 49786 برسیم. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، مجدد خریداران وارد خواهند شد و به تارگت بعدی در قیمت 51400 خواهیم رسید.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار