این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 23 آبان


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 64155 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 23 آبان، بعد از حرکت صعودی تا 67 هزار دلار، فروشندگان وارد شدند و یک برگشت نزولی شکل گرفت. سپس این برگشت نزولی ادامه پیدا کرد و تبدیل شد به رِنج و بیت کوین تا 56425 افت کرد.

بعد از رسیدن به این ناحیه، خریداران وارد شدند و بیت کوین مجدد توانست یک سقف تاریخی جدید در قیمت 69 هزار دلار ثبت کند. بعد از این سقف تاریخی جدید، مجدد فروشندگان وارد شدند و سقف دوقلو شکل گرفت و بازار تا ناحیه 62 هزار دلار افت کرد.

در حال حاضر بعد از حرکت صعودی تا 69 هزار دلار، یک برگشت نزولی شکل گرفته است.  اما انتظار میرود این برگشت مینور باشد و نهایتا خریداران وارد شوند و بازار به سمت بالا برگردد. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 2 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 23 آبان

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر طبق تحلیل بیت کوین در 23 آبان، انتظار میرود حرکت نزولی بیت کوین ادامه یابد و تا قیمت 60 هزار دلار (خط قرمز) افت کند. بطور کلی این ارز دیجیتال در رِنج قرار دارد و هر حرکت نزولی، صرفا یک گام نزولی در این رِنج هست و نه یک روند نزولی.

بعد از شکل گیری یک حرکت نزولی تا 60 هزار دلار، انتظار میرود خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی دیگر تا 71 هزار دلار شکل بگیرد. بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، مجدد خریداران وارد خواهند شد و بیت کوین به مقاومت 77 هزار دلار خواهد رسید.

بنابراین آخرین گام صعودی خیلی قوی بود و انتظار میرود تا زمانی که یک شکست نزولی قوی شکل نگیرد، همچنین بازار در دست خریداران باشد و احتمال کمی دارد که در حال حاضر یک پولبک تا 49 هزار دلار شکل بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 23 آبان، در حال حاضر این ارز دیجیتال یک سقف تاریخی جدید در قیمت 69 هزار دلار ثبت کرده است. بعد از شکل گیری این سقف، فروشندگان وارد شدند و یک برگشت نزولی شکل گرفت .

ممکن است این برگشت ادامه یابد و به ناحیه 60 هزار دلار برسیم، اما انتظار میرود این برگشت نزولی مینور باشد و خریداران وارد شوند. یعنی در هفته های آتی بیکوین به 71 هزار دلار و سپس 77 هزار دلار خواهد رسید.

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار