این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 29 خرداد


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 18900 در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 29 خرداد، بعد از رسیدن به ناحیه حمایتی 17 هزار دلار، خریداران خریدند و فروشندگان سود گرفتند و یک حرکت صعودی قوی شکل گرفت. بعد از شکل گیری این شکست صعودی، یک پولبک ایجاد شد و بعد از تکمیل این پولبک، مجدد سیگنال خرید شکل گرفت و سپس خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی دیگر ایجاد شد.

بنابراین در حال حاضر بازار در ناحیه حمایتی 17 هزار دلار قرار دارد و خریداران به این ناحیه حمایتی واکنش نشان داده اند. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

BTCUSD 2022 06 19 14 07 53 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 29 خرداد

طبق تحلیل بیت کوین در 29 خرداد و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک گام نزولی قوی قرار دارد که در تایم فریم پایینتر، یک روند نزولی میباشد. این حرکت نزولی بعد از رسیدن به حمایت 17 هزار دلار متوقف شد و سپس خریداران وارد شدند و فروشندگان سود گرفتند و در نتیجه یک شکست صعودی قوی شکل گرفت. بعد از این شکست صعودی، پولبک شکل گرفت.

بعد از تکمیل پولبک، مجدد سیگنال خرید شکل گرفت که تریگر شد و مجدد خریداران وارد شدند و یک حرکت صعودی دیگر ایجاد شد. در حال حاضر انتظار میرود این حرکت صعودی ادامه یابد. اولین تارگت این حرکت صعودی 19908 میباشد. تارگت دوم در قیمت 21117 قرار دارد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 29 خرداد ، در حال حاضر بازار در یک حرکت نزولی قرار دارد و بعد از رسیدن به حمایت 17 هزار دلار متوقف شد و یک شکست صعودی ایجاد شد که توانست بالاتر از میانگین متحرک بسته شود. بعد از شکل گیری پولبک، مجدد سیگنال خرید شکل گرفت و خریداران وارد شدند. در حال حاضر انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد و به تارگتهای 19908 و سپس 21117 برسیم.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار