این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 3 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 36 هزار دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 3 بهمن، در حال حاضر بازار در کف یک حرکت نزولی قوی قرار گرفته است. یعنی در 22 ژانویه، یک شکست نزولی قوی تا کف  34 هزار دلار شکل گرفت. کف 34 هزار دلار، یک ناحیه حمایتی است که بر اساس MM از کف  43423 تا سقف 52214 بدست آمده است.

بنابراین بعد از رسیدن به این کف، انتظار میرود فروشندگان سود بگیرند و خریداران وارد شوند و در نتیجه یک برگشت صعودی ایجاد شود. حرکت بعدی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 4 4 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 3 بهمن

طبق تحلیل بیت کوین در 3 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت صعودی بر روی ناحیه 34 هزار دلار شکل بگیرد چون این یک ناحیه حمایتی بود و بازار بصورت کلایمکس به این حمایت رسید. در حال حاضر انتظار میرود یک حرکت صعودی تا قیمت 38100 شکل بگیرد که این تارگت بر اساس MM از سقف 36299 تا کف 34470 بدست آمده است.

بعد از رسیدن به تارگت 38100 و شکل گیری پولبک، خریداران مجدد وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا ناحیه 39600 شکل خواهد گرفت که این تارگت بر اساس MM از سقف 37230 تا کف 34470 بدست آمده است.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 3 بهمن، در حال حاضر بازار در یک کانال نزولی باریک قرار گرفته است و این کلایمکس فروش به حمایت 34 هزار دلار رسیده است. انتظار میرود فروشندگان سود بگیرند و خریداران بخرند و در نتیجه یک برگشت صعودی تا ناحیه 38 هزاردلار شکل بگیرد.

بعد از رسیدن به ناحیه 38 هزار دلار و شکل گیری پولبک، خریداران مجدد وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا ناحیه 39600 شکل خواهد گرفت. در صورتی که این تحلیل به نتیجه نرسد، یک حرکت نزولی دیگر تا ناحیه 32 هزار دلار شکل خواهد گرفت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار