این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 8 اسفند


توضیحات مقاله

در حال حاضر بیت کوین در قیمت 39420 دلار در حال معامله است. طبق تحلیل بیت کوین در 8 اسفند، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قرار دارد. بعد از رسیدن به مقاومت 45 هزار دلار، فروشندگان وارد شدند و انتظار میرفت یک حرکت نزولی نهایتا تا حمایت 34 هزار دلار شکل بگیرد که همینطور شد.

بعد از رسیدن به حمایت 34 هزار دلار، نهایتا فروشندگان سود گرفتند و خریداران خریدند و در نتیجه یک برگشت صعودی خیلی قوی شکل گرفت. این شکست صعودی توانست سقف ماژور در قیمت39303 را بشکند. شکسته شدن سقف ماژور نشان میدهد که بازار از کنترل فروشندگان خارج شده است و در اینحالت رِنج یا روند صعودی خواهیم داشت.

بنابراین در حال حاضر حرکت نزولی خنثی شده است و در یک حرکت صعودی قرار گرفته ایم پس انتظار میرود بیت کوین به سمت سطوح بالاتر مقاومتی حرکت کند. حرکت آتی بیت کوین در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 1 5 scaled - تحلیل بیت کوین؛ یکشنبه 8 اسفند

طبق تحلیل بیت کوین در 8 اسفند و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر یک شکست صعودی قوی داریم که میتوانیم آن را اسپایک در نظر بگیریم. پس انتظار میرود حرکت صعودی ادامه یابد. اولین تارگت برای این حرکت صعودی در قیمت 43930 قرار دارد. این تارگت بر اساس MM از سقف 39032 تا کف 34654 بدست آمده است.

بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد خریداران وارد شوند و یک شکست صعودی دیگر تا مقاومت 53 الی 54 هزار دلار شکل بگیرد. تارگت 54 هزار دلار بر اساس  MM از سقف 45850 تا کف 37076 بدست آمده است.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل بیت کوین در 8 اسفند، در حال حاضر بازار در کف یک روند صعودی قرار دارد. یعنی در ابتدا یک شکست صعودی یا اسپایک شکل گرفته است. این اسپایک بعد از شکل گیری یک کلایمکس فروش تا حمایت 34 هزار دلار ایجاد شد. در حال حاضر بازار در کنترل خریداران است و هر حرکت نزولی بالاتر از 34324، تبدیل میشود به پرچم صعودی.

بنابراین انتظار میرود در ابتدا یک حرکت صعودی تا ناحیه 44 هزار دلار داشته باشیم و بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، مجدد خریداران وارد خواهند شد و یک حرکت صعودی دیگر تا ماومت 54 هزار دلار خواهیم داشت.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار