این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل جفت ارز یورو/دلار در تاریخ 26 اکتبر(5 آبان)


توضیحات مقاله

در حال حاضر جفت ارز یورو/دلار در قیمت 1.1859 معامله میشود. این جفت ارز در درون کانال صعودی قرار دارد و مستعد رشد میباشد.

بعد از تست حمایت کلید 1.1687، این جفت ارز به حرکت صعودی خود ادامه داد و توانست خود را به مقاومت کلیدی 1.1867 برسند و یک شکست جعلی در بالای این مقاومت شکل دهد.

در حال حاضر به این مقاومت واکنش نشان داده است و قیمت در حال برگشت میباشد. انتظار میرود این برگشت قیمتی تا ناحیه 1.1748 باشد.

انتظار میرود برگشت روند ماژور شکل بگیرد و روند جفت ارز یورو/دلار، نزولی شود و بتواند خود را به ناحیه حمایتی 1.1502 برساند.

در حال حاضر این جفت ارز در حال شکل دادن الگوی برگشت روند ماژور است که سقف دوم این الگو میتواند درناحیه 1.1900 شکل بگیرد. احتمال این الگو 50 درصد است.

بنابراین در صورتی که تحلیل نزولی به نتیجه نرسد و گاوها به خرس ها غلبه کنند، آنگاه انتظار میرود این جفت ارز حرکت صعودی خود را تا تارگت 1.2146 ادامه دهد.

Picture1 1 - تحلیل جفت ارز یورو/دلار در تاریخ 26 اکتبر(5 آبان)

نتیجه گیری:

بعد از تست کف کانال صعودی در ناحیه 1.1700 ، جفت ارز یورو/دلار توانست به حرکت صعودی خود تا سقف کانال درقیمت 1.1879 ادامه دهد. سپس به این سطح مقاومتی واکنش نشان داده است.

انتظار میرود بعد از تست مجدد کف کانال، نوسانات کوتاه مدت به سمت بالا تجربه کند و سپس تا ناحیه حمایتی 1.1502 افت کند.

در صورتی که تحلیل نزولی به نتیجه نرسد، انتظار میرود جفت ارز یورو/دلار به حرکت صعودی خود ادامه دهد و مقاومت کلیدی 1.2146 را تست کند.

 

دوره صفر تا صد فارکس

 مصاحبه با جری رابینسون

مصاحبه با برت استینبارگر

مصاحبه با کِرک دوپلسیس

ویژگی معامله گران موفق

معامله بر اساس سود و ضرر

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار