این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل دوج کوین؛ دوشنبه 15 فروردین


توضیحات مقاله

در حال حاضر دوج کوین در قیمت 0.1438 در حال معامله است. طبق تحلیل دوج کوین در 15 فروردین، بعد از رسیدن به سقف 0.1496، خریداران سود گرفتند و فروشندگان هم فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت. سپس دومین گام این برگشت نزولی تا کف 0.1427 شکل گرفت.

در حال حاضر انتظار میرود سومین گام این برگشت نزولی تا حمایت 0.1415 نیز شکل بگیرد. بعد از رسیدن به این حمایت، خریداران میخرند و فروشندگان سود میگیرند و در نتیجه یک برگشت صعودی خواهیم داشت. حرکت آتی دوج کوین در شکل زیر رسم شده است:

DOGEUSDT 2022 04 04 14 17 40 scaled - تحلیل دوج کوین؛ دوشنبه 15 فروردین

طبق تحلیل دوج کوین در 15 فروردین و همانطور در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک حرکت صعودی قوی میباشد و بعد از رسیدن به مقاومت 0.1496، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل گرفت.

انتظار میرود این برگشت نزولی در قالب سه گام نزولی باشد و گام سوم تا حمایت 0.1415 شکل بگیرد. این سه گام نزولی، کنج کف شکل خواهند داد که پرچم صعودی میباشد. بنابراین نهایتا در این ناحیه حمایتی، خریداران وارد خواهند شد و حرکت صعودی ادامه میابد. تارگت این حرکت صعودی در قیمت 0.1531 قرار دارد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل دوج کوین در 15 فروردین، در حال حاضر بازار در یک روند صعودی قرار دارد ولی بعد از رسیدن به مقاومت، این حرکت صعودی متوقف شد و بازار وارد رِنج شد. از طرف بعد از رسیدن به مقاومت، یک حرکت نزولی شکل گرفت ولی این حرکت نزولی نتوانست کف ماژور را بشکند.

بنابراین همچنان بازار در کنترل خریداران میباشد و انتظار میرود بعد از شکل گیری سومین گام نزولی تا حمایت 0.1415، نهایتا خریداران وارد شوند و روند صعودی ادامه یابد. تارگت بعدی در این روند صعودی در قیمت 0.1531 قرار دارد. بنابراین این حرکت نزولی تبدیل خواهد شد به پرچم صعودی و حرکت صعودی تا مقاومت مورد نظر ادامه میابد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار