این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل شیبا اینو؛ یکشنبه 18 مهر


توضیحات مقاله

در حال حاضر شیبا اینو در قیمت 0.00002575 در حال معامله است. طبق تحلیل شیبا اینو در 18 مهر، بعد از رسیدن به سقف 0.00003523، سقف دوقلو شکل گرفت و فروشندگان وارد شدند و یک شکست نزولی قوی تا 0.00002064 شکل گرفت. سپس بازار رِنج شد و بعد یک شکست صعودی قوی شکل گرفت.

بعد از این شکست صعودی میتوانستیم یک کانال صعودی برای شیبا اینو رسم کنیم اما بعد از ایم شکست صعودی قوی، بازار رِنج شد و سقف پایینتر شکل گرفت. در حال حاضر تا زمانی که سقف 0.00003523 شکسته نشود، انتظار میرود شیبا اینو یک گام نزولی دیگر داشته باشد.

در حال حاضر این ارز دیجیتال در یک کانال نزولی قرار گرفته است. این کانال در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 4 1 scaled - تحلیل شیبا اینو؛ یکشنبه 18 مهر

همانطور که در شکل بالا مشخص است، شیبا اینو در یک کانال نزولی قرار گرفته است و در حال حاضر در سقف این کانال قرار داریم و انتظار میرود این ارز دیجیتال پایینتر برود. یعنی تارگت 0.00003914 در جهت صعودی همچنان برقرار است اما قبل از رسیدن به این تارگت، یک پولبک عمیق تر شکل خواهد گرفت.

بنابراین طبق تحلیل شیبا اینو در 18 مهر، انتظار میرود یک حرکت نزولی به سمت کف کانال شکل بگیرد و در ابتدا به تارگت 0.00001545 (خط قرمز) برسیم و بعد از شکل گیری پولبک، میتوانیم به تارگت دوم در قیمت 0.00001088(خط سبز) برسیم که در کف این کانال نزولی قرار دارد.

اگربخواهیم مطمئن شویم که این حرکت نزولی شکل بگیرد، میتوانیم صبر کنیم تا حمایت 0.00002217 شکسته شود. در هر صورت این ارز دیجیتال در سقف کانال نزولی قرار دارد و انتظار میرود یک حرکت نزولی تا نیمه این کانال شکل بگیرد و سپس به خط قرمز و سبز برسیم.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر این ارز دیجیتال در یک کانال نزولی قرار گرفته است. طبق تحلیل شیبا اینو در 18 مهر، انتظار میرود گام1=گام2 شکل بگیرد یعنی یک گام نزولی دیگر خواهیم داشت.

تارگت های این گام نزولی بر روی خط قرمز و سبز در شکل بالا قرار گرفته است که در کف کانال نزولی میباشند. بنابراین در روزهای آتی این ارز دیجیتال میتواند افت قیمت داشته باشد و در حد 40 الی 60 درصد افت کند.

 

 

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار