این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل شیبا اینو؛ یکشنبه 7 آذر


توضیحات مقاله

در حال حاضر شیبا اینو در قیمت 0.00003799 در حال معامله است. طبق تحلیل شیبا اینو در 7 آذر، بعد از رسیدن به سقف تاریخی 0.00008784، فروشندگان وارد شدند و یک برگشت نزولی شکل گرفت. سپس این برگشت ادامه پیدا کرد و به سطوح پایینتر حمایتی رسیدیم.

ابتدا بازار بعد به ناحیه 0.00005180 رسید و در آنجا رِنج شد که این ناحیه، نیمه کانال صعودی نیز بود. بعد از تکمیل پولبک و رِنج در این ناحیه، مجدد فروشندگان وارد شدند و حرکت نزولی ادامه پیدا کرد. در حال حاضر انتظار میرود این حرکت نزولی ادامه یابد و بازار به سطوح پایینتر حمایتی برسد.

میتتوانیم حرکت آتی شیبا اینو را بصورت زیر رسم کنیم:

Picture1 1 5 scaled - تحلیل شیبا اینو؛ یکشنبه 7 آذر

همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، طبق تحلیل شیبا اینو در 7 اذر، این ارز دیجیتال در یک کانال صعودی قرار دارد. بعد از واکنش به نیمه این کانال صعودی، انتظار میرفت یک برگشت صعودی مینور شکل بگیرد اما اینطور نشد و مجدد فروشندگان وارد شدند و بازار به سمت پایین حرکت کرد.

در حال حاضر بازار در حال حرکت حرکت به سمت کف این کانال صعودی میباشد و انتظار میرود به ناحیه 0.00002422 برسد که در نزدیکی کف این کانال صعودی قرار دارد. برای پیدا کردن این تارگت، از MM که از کف 0.00003771 تا سقف 0.00004789 شکل گرفته است، استفاده کردیم.

 

نتیجه گیری:

در حال حاضر طبق تحلیل شیبا اینو در 7 آذر، این ارز دیجیتال نتوانست یک برگشت صعودی مینور شکل دهد و فزوشندگان وارد شدند و حرکت نزولی ادامه پیدا کرد. همانطور که در شکل بالا مشخص است، این ارز دیجیتال در یک کانال صعودی قرار دارد و در حال حاضر در حرکت به سمت کف این کانال صعودی در ناحیه 0.00002422 هستیم.

بنابراین انتظار میرود این حرکت نزولی تا این تارگت ادامه یابد ولی میتوان انتظار داشت که در این ناحیه متوقف خواهد شد و سپس خریداران وارد خواهند شد چون یک ناحیه تقاضا میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار