این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل AUDUSD؛ شنبه 2 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر جفت ارز AUDUSD در قیمت 0.7172 در حال معامله است. طبق تحلیل AUDUSD در 2 بهمن، در حال حاضر این جفت ارز در یک رِنج قرار گرفته است. بعد از رسیدن به سقف 0.7314، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت.

این مقاومت در نتیجه MM از سقف 0.7172 تا کف 0.7052 شکل گرفت. یعنی با اندازه گیری این فاصله و پروجکت کردن آن به سمت بالا، تارگت 0.7293 بدست آمد که با کمی اورشوت، نهایتا برگشت نزولی شکل گرفت. بعد از شکل گیری برگشت نزولی در قالب دو گام، نهایتا یک برگشت صعودی شکل گرفت اما مینور بود یعنی فروشندگان وارد شدند و این حرکت صعودی تبدیل شد به پرچم نزولی.

در حال حاضر انتظار میرود بازار در کنترل فروشندگان باشد و هر گونه حرکت صعودی صرفا پرچم نزولی باشد و نهایتا به سمت سطوح پایینتر حمایتی برسیم. حرکت آتی جفت ارز AUDUSD در شکل زیر رسم شده است:

Picture1 4 3 scaled - تحلیل AUDUSD؛ شنبه 2 بهمن

طبق تحلیل AUDUSD در 2 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر این جفت ارز در یک رِنج قرار گرفته است و انتظار میرود یک گام نزولی در قالب این رِنج شکل بگیرد. تارگت این حرکت نزولی در قیمت 0.7090 قرار دارد. این تارگت بر اساس MM از کف 0.7200 تا سقف 0.7309 بدست آمده است.

بر اساس این تارگت انتظار میرود این جفت ارز در حدود 80 پیپ افت قیمت داشته باشد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، ممکن است به تارگت بعدی در سطح 0.7081 الی 0.7064 برسیم که در حدود 110 پیپ کاهش قیمت میباشد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل AUDUSD در 2 بهمن، در حال حاضر این جفت در رِنج قرار گرفته است و انتظار میرود یک حرکت نزولی در قالب رِنج شکل بگیرد.  تارگت تعیین شده برای این حرکت نزولی در قیمت 0.7090 الی 0.7064 قرار گرفته است که در حدود 110 پیپ افت قیمت میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار