این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل GBPUSD؛ دوشنبه 29 فروردین


توضیحات مقاله

در حال حاضر GBPUSD در قیمت 1.30256 در حال معامله است. طبق تحلیل GBPUSD در 29 فروردین، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی قرار دارد و همچنان در جهت فروش میباشد. بنابراین در حال حاضر بازار در کنترل فروشندگان است و انتظار میرود هر برگشت صعودی، مینور باشد و تبدیل شود به پرچم نزولی یا رِنج و سپس فروشندگان وارد شوند و یک شکست نزولی شکل بگیرد و به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کنیم.

بنابراین هر حرکت صعودی، فرصت فروش میباشد تا بتوانیم تا قیمتهای پایینتر سوئینگ کنیم و خرید صرفا باید با هدف اسکلپ باشد. پس حرکت آتی این جفت ارز به سمت پایین میباشد و انتظار میرود به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کنیم. حرکت آتی BGPUSD در شکل زیر رسم شده است:

GBPUSD 2022 04 18 16 26 21 scaled - تحلیل GBPUSD؛ دوشنبه 29 فروردین

طبق تحلیل GBPUSD در 29 فروردین و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی قوی قرار دارد و هر برگشت صعودی، مینور خواهد بود و تبدیل میشود به پرچم صعودی یعنی نهایتا فروشندگان وارد میشوند و یک حرکت نزولی به سمت پایین شکل میگیرد.

اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 1.2978 میباشد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی دیگر تا تارگتهای 1.2954 و سپس 1.2926 داشته باشیم. بنابراین انتظار میرود یک حرکت نزولی در حدود 100 پیپ داشته باشیم.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل GBPUSD در 29 فروردین در حال حاضر این جفت ارز در یک روند نزولی قوی قرار دارد و هر گونه برگشت صعودی، مینور خواهد بود و تبدیل میشود به پرچم نزولی و نهایتا به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت خواهیم کرد. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 1.2978 میباشد. تارگت بعدی در قیمت 1.2954 و سپس 1.2926 قرار دارد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار