این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل USDCAD؛ شنبه 9 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر جفت ارز USDCAD در قیمت 1.2766 در حال معامله است. طبق تحلیل USDCAD در 9 بهمن، در حال حاضر بازار در رِنج قرار دارد. بعد از رسیدن به مقاومت 1.2963، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل گرفت. این برگشت نزولی توانست کف ماژور در قیمت 1.2606 را بشکند.

بنابراین در حال حاضر با وجود حرکت صعودی اخیر، انتظار میرود تا وقتی سقف 1.2963 شکسته نشده، بازار همچنان در کنترل فروشندگان است. این حرکت صعودی، یک تارگت در قیمت 1.2773 داشت که پایینتر از سقف ماژور در قیمت 1.2813 میباشد. ممکن است از همین ناحیه، برگشت نزولی شکل بگیرد.

با این وجود یک تارگت دیگر در قیمت 1.2848 قرار دارد و ممکن است شکست فیک در بالای سقف ماژور شکل بگیرد. بنابراین تا زمانی که خریداران ثابت نکرده اند، همچنان بازار در کنترل فروشندگان است و انتظار میرود حرکت نزولی ادامه یابد. حرکت آتی USDCAD در شکل زیر رسم شده است:

Picture2 4 1 scaled - تحلیل USDCAD؛ شنبه 9 بهمن

طبق تحلیل USDCAD در 9 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک رِنج قرار گرفته است که انتظار میرود یک کانال نزولی عریض باشد و مجدد حرکت نزولی ادامه یابد. تارگت این حرکت نزولی در ناحیه 1.2335 الی 1.2274 قرار دارد. این تارگت بر اساس MM از کف 1.2666 تا سقف 1.2938 بدست آمده است.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل USDCAD در 9 بهمن، در حال حاضر بازار در یک کانال نزولی عریض قرار دارد و تا زمانی که بازار بالاتر از سقف 1.2963 تثبیت نشده است، همچنان کنترل بازار در دست فروشندگان است. بنابراین انتظار میرود این حرکت صعودی تبدیل شود به پرچم نزولی و نهایتا سقف پایینتر شکل بگیرد و بازار برگردد به سمت پایین و حرکت نزولی ادامه یابد و به تارگتهای 1.2335 الی 1.2274 برسیم که در حدود 500 پیپ سود میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار