این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل USDCHF؛ شنبه 2 بهمن


توضیحات مقاله

در حال حاضر جفت ارز USDCHF در قیمت 0.9118 در حال معامله است. طبق تحلیل USDCHF در 2 بهمن، در حال حاضر جفت ارز USDCHF در یک کانال نزولی قرار گرفته است. بعد از رسیدن به سقف 0.9278، خریداران سود گرفتند و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک شکست نزولی قوی شکل گرفت.

این مقاومت در نزدیکی سقف ماژور قرار داشت و خریداران نتوانستند آن را بشکنند و در نتیجه فروشندگان وارد شدند. این مقاومت بر اساس MM از سقف 0.9227 تا کف 0.9182 بدست آمد. یعنی میتوانستیم این فاصله را اندازه بگیریم و آن را پروجکت کنیم به سمت بالا. با اینکار تارگت این حرکت صعودی در قیمت 0.9271 بدست می آید و سپس با اندکی اورشوت، نهایتا یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت.

بعد از شکل گیری این شکست نزولی، یک برگشت صعودی شکل گرفت اما مینور بود و نهایتا تبدیل شد به پرچم نزولی. در حال حاضر انتظار میرود این حرکت نزولی ادامه یابد. حرکت آتی جفت ارز USDCHF در شکل زیر رسم شده است:

Picture2 3 scaled - تحلیل USDCHF؛ شنبه 2 بهمن

طبق تحلیل USDCHF در 2 بهمن و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر این جفت ارز در یک کانال نزولی قرار دارد. انتظار میرود این حرکت نزولی ادامه یابد و در ابتدا به تارگت 0.9070 برسیم. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، مجدد فروشندگان وارد خواهند شد و این حرکت نزولی ادامه پیدا خواهد کرد.

بنابراین تارگت بعدی در سطح 0.9015 قرار دارد. بعد از رسیدن به این تارگت و شکل گیری پولبک، مجدد حرکت نزولی ادامه پیدا خواهد کرد و به تارگت 0.8967 خواهیم رسید.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل USDCHF در 2 بهمن، در حال حاضر این جفت ارز در یک کانال نزولی قرار دارد و انتظار میرود یک حرکت نزولی تا ناحیه 0.9015 الی 0.8967 شکل بگیرد که در حدود 150 پیپ افت قیمت میباشد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار