این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل USDCHF؛ شنبه 31 اردیبهشت


توضیحات مقاله

در حال حاضر USDCHF در قیمت 0.9422 در حال معامله است. طبق تحلیل USDCHF در 31 اردیبهشت، بازار در یک حرکت صعودی قوی و کلایمکتیک قرار داشت و بعد از رسیدن به سقف 1.0064، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه برگشت نزولی شکل گرفت.

در حال حاضر بازار در کنترل فروشندگان میباشد و در جهت فروش قرار گرفته است و انتظار میرود به سمت سطوح پایینتر حمایتی حرکت کنید. بنابراین در حال حاضر بازار از کنترل خریداران خارج شده است و انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی دیگر شکل بگیرد. حرکت آتی USDCHF در شکل زیر رسم شده است:

USDCHF 2022 05 21 14 20 25 scaled - تحلیل USDCHF؛ شنبه 31 اردیبهشت

طبق تحلیل USDCHF در 31 اردیبهشت و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک کانال نزولی قرار دارد و بعد از رسیدن به سقف 1.0064، خریداران و فروشندگان فروختند. خریداران فروختند که سود بگیرند و فروشندگان هم فروختند که معامله فروش باز کنند.

در نتیجه یک برگشت نزولی قوی شکل گرفت.  بعد از رسیدن به حمایت 0.9694، خریداران وارد شدند اما این اولین برگشت صعودی هست و انتظار میرود مینور باشد یعنی تبدیل میشود به پرچم نزولی و مجدد فروشندگان وارد خواهند شد و حرکت نزولی ادامه خواهد یافت.  بنابراین انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی تا تارگت 0.9617 شکل بگیرد. تارگت بعدی در قیمت 0.9565 قرار دارد که در حدود 180 پیپ افت قیمتی میباشد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل USDCHF در 31 اردیبهشت ، در حال حاضر بازار در یک کانال نزولی قرار دارد که بعد از رسیدن به سقف 1.0064 شکل گرفته است. یعنی بعد از رسیدن به این سقف، خریداران و فروشندگان فروختند و در نتیجه یک برگشت نزولی خیلی قوی شکل گرفت. اولین تارگت این حرکت نزولی در قیمت 0.9617 میباشد و تارگت بعدی در قیمت 0.9565 قرار دارد.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار