این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

تحلیل USDJPY؛ سه شنبه 27 اردیبهشت


توضیحات مقاله

در حال حاضر جفت ارز USDJPY در قیمت 129.26 در حال معامله است. طبق تحلیل USDJPY در 27 اردیبهشت، در حال حاضر بازار در یک روند نزولی قرار دارد و انتظار میرود این حرکت صعودی، پرچم نزولی باشد یعنی نهایتا فروشندگان وارد میشوند و یک حرکت نزولی دیگر تا سطوح پایینتر حمایتی شکل خواهد گرفت. حرکت آتی USDJPY در شکل زیر رسم شده است:

USDJPY 2022 05 17 11 20 46 scaled - تحلیل USDJPY؛ سه شنبه 27 اردیبهشت

طبق تحلیل USDJPY در 27 اردیبهشت و همانطور که در شکل بالا مشاهده میشود، در حال حاضر بازار در یک روند صعودی کوتاه قرار دارد که انتظار میرود تبدیل شود به پرچم نزولی و نهایتا یک حرکت نزولی دیگر شکل بگیرد. تارگت این حرکت صعودی در قیمت 129.71 قرار دارد. بعد از رسیدن به این مقاومت، خریداران سود میگیرند و فروشندگان میفروشند و در نتیجه یک برگشت نزولی شکل خواهد گرفت.

اولین تارگت این برگشت نزولی در ناحیه 128.10 خواهد بود. بعد از شکل گیری پولبک در این ناحیه، مجدد فروشندگان وارد خواهند شد و یک حرکت نزولی دیگر تا سطوح پایینتر مقاومتی شکل خواهد گرفت. تارگت بعدی در قیمت 126.90 الی 126.70 قرار دارد. بنابراین انتظار میرود در این جفت ارز، یک حرکت نزولی در حدود 280 پیپ صورت بگیرد.

 

نتیجه گیری:

طبق تحلیل USDJPY در 27 اردیبهشت ، در حال حاضر این جفت ارز در یک حرکت صعودی قرار دارد اما انتظار میرود این حرکت صعودی در مقاومت 129.71 متوقف شود و فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی شکل بگیرد. اولین تارگت این حرکت نزولی در کف کلایمکس در ناحیه 128.10 قرار دارد.

بعد از رسیدن به این ناحیه حمایتی و شکل گیری پولبک، انتظار میرود مجدد فروشندگان وارد شوند و یک حرکت نزولی دیگر تا حمایت بعدی در قیمت 126.90 الی 126.70 شکل بگیرد. بنابراین انتظار میرود یک حرکت نزولی در حدود 280 پیپ داشته باشیم.

این تحلیل صرفا جنبه آموزشی دارد.

مسئولیت معامله بر عهده تریدر میباشد.وبسایت رسابورس هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

 

دوره جامع پرایس اکشن

دوره فارکس پیشرفته

No votes yet.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار