این مطالب برای شما کاربران پیشنهاد میشود

blank
نوت برداری

پرایس اکشن باینری آپشن


توضیحات مقاله

پرایس اکشن باینری آپشن

پرایس اکشن باینری آپشن چیست؟: از روش پرایس اکشن میتوانیم در باینری آپشن بهره بگیریم. برای سودآوری در بازار باینری آپشن، فقط کافیست پیش بینی کنیم که قیمت آن دارایی افزایش یا کاهش میابد.

در این بازار احتیاج نیست که اندازه تغییرات قیمتی را پیش بینی کنیم. و همچنین احتیاج نیست که دارایی مورد نظر را خرید و فروش کنیم.

یعنی سود یا ضرر ما صرفا بر اساس درست یا غلط بودن پیش بینی ما میباشد. بنابراین در این بازار فقط باید پیش بینی کنیم که قیمت دارایی در یک بازه زمانی مشخص در آینده، بالاتر یا پایینتر از قیمت استرایک( یا همان قیمت هدف) خواهد رفت.

پرایس اکشن باینری آپشن چیست؟
اکشن باینری آپشن چیست؟ 700x450 - پرایس اکشن باینری آپشن

روش پرایس اکشن چیست؟ و آیا میتوان از آن در باینری آپشن استفاده کرد؟

در روش پرایس اکشن، معامله گر توجهی به تحلیل های بنیادی و اندیکاتور ها ندارد.

در این روش، معامله گر با استفاده از تغییرات قیمت و الگوهای شمعی از روی نمودار اقدام به خرید و فروش می کند.

تغییرات قیمت در واقع از تفکرات و تصمیمات معامله گران نشئت می گیرند. یعنی روانشناسی و رفتار تریدرها، منجر به شکل گیری پرایس اکشن و الگو های شمعی میشود.

نمودار قیمتی در قالب های شمعی، خطی و میله ای به نمایش گذاشته می شود که چارت شمعی یا کندل استیک محبوبیت زیادی دارد. معامله گر پرایس اکشن با پیش بینی جهت قیمت کالا یا ارز، سفارش خود را در بروکر ثبت می کند.

اگر تریدر پیشبینی کند قیمت ها بالا می رود، کال میخرد و اگر قیمت ها پایین بروند، پوت میخرد. بعد از به پایان رسیدن زمان معامله، اگر پیش بینی شما درست باشد، معامله را برده اید.

از روش پرایس اکشن در هر بازاری میتوان استفاده کرد. زیرا پرایس اکشن بر اساس ژنتیک میباشد.

به بیان دیگر، پرایس اکشن یا همان تغییرات قیمتی که بر روی چارت شکل گرفته است، در نتیجه رفتار  معامله گران است که این رفتار در تمامی بازارها و زمان های مختلف رخ داده و همیشه یکسان بوده است.

بنابراین با استفاده از این روش، میتوانیم اساس حرکات بازار را درک کنیم و در تمام بازارها به سود برسیم.

CALL یا PUT در باینری آپشن - پرایس اکشن باینری آپشن

نحوه معامله گری به روش پرایس اکشن

در معامله گری به روش پرایس اکشن باینری آپشن ابتدا باید حساب معاملاتی برای خود باز کنید. پس از انتخاب یک بروکر معتبر و پر کردن فرم ثبت نام، حساب خود را باز کرده و مبلغی به حسابتان واریز کنید.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در بسیاری از کارگزاری ها معمولا بین 10 یا 15 دلار می باشد. بعد یک سهم یا ارز را برای معامله انتخاب کرده و مبلغ سرمایه گذاری تان را برای آن مشخص کنید.

روش پرایس اکشن سبک های متفاوتی دارد. مانند سبک ال بروکس و نایل فولر. سبک ال بروکس، بر اساس روش ادوارد و مگی میباشد ولی تاکید بیشتری بر روی شمع ها دارد.

به عبارت دیگر ال بروکس تاکید بسیار زیادی بر سیکل بازار دارد. در حالی که متد نایل فولر بیشتر بر روی شمع سیگنال تمرکز دارد(مانند پین بار، فیکی، اینسایدبار، شکست جعلی).

Rating: 4.0/5. From 5 votes.
Please wait...
مقالات مرتبط

افزودن نظر
دوره های مرتبط

جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
جای عکس مقاله
هر گونه کپی برداری از محتوای وبسایت پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط آرتایار